tirsdag den 8. januar 2013

LONDON BABY

Nu er jeg så heldig at økonomiminsteren har givet mig en forlænget weekend i London i julegave :) vi tager afsted torsdag formiddag og svigermekanikken kommer over og passer ungerne.
Det bliver første gang at vi skal være afsted uden børn så længe sammen, jeg glæder mig til kærestetid, søvn, pubs osv osv osv og alligevel er der en lille knude inde i maven på mig der slet ikke kan overskue at være væk fra baby så længe. Hun er jo kun knapt 10. Mdr - satser på
at det bare er mig der er en pylre mor. Er sikker på at bedsterne nok skal klare opgaven til ug og jeg ved at pomfritten kommer til og hygge sig helt vildt, men baby ja hun kommer til og savne sin mor...(eller hendes mor kommer ihverttilfælde til og savne hende)

Nå men vi lander i London Torsdag, hvor vi skal ud og spise på Jamie Olivers rest.
Fredag skal vi ind og se Lion King.
Vi skal bo 140 m fra trafalgar square og tror det bliver fedt og bo så centralt :) vi kan vist gå til Oxford street og ja så skal jeg lige have slæbt økonomiminsteren med forbi Bond street for og se de fine butikker. Jeg kunne os godt tænke mig og komme ind og se Victoria secret butikken - den skulle være så fin.

Bare lidt aften tanker herfra :)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar